30:e maj 2012

Tjenare bacons!!

Det är något knas med mobilbloggarna, så det går inte alltid att ladda upp inlägg eller bilder och före bilderna blir det massa konstiga tecken typ... Så inlägget nedanför skulle egentligen upp igårkväll, men men jag hoppas dom fixar det snart iallafall och tills dess får man väl helt enkelt stå ut! :)
Hur som haver så gick jag upp vid kvart i 8 imorse och klädde på mig och sen gick ut med lilla Mulle, och straxt efter det så kom Melan och hämtade mig för lite lektioner nere på Torpa. Första lektionen var make up så då gick vi egen alla färger och sånt. Sen blev det lunch och då åkte vi upp till maxi och köpte en sallad, (fy vad gott det var!!)
Sedan så hade vi "manikyr" lektion fast vi pluggar bara just nu i det vi ligger efter med, och idag blev jag klar med ytligare 1 arbete! (y) Melan färgade även ögonbrynen och ögonfransarna på mig! Så nu ser jag inte så jätte blek ut i ansiktet! (a)
Just nu så är älsklingen och jag och fiskar och har fått 2 små aborrar och typ 4 andra små fiskar :)
Nej nu ska jag fortsätta fiska,

Ttyl;




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback