7:e maj 2012.

Hello!

Sitter just nu hemma hos älsklingen, och nördar lite samt lyssnar på sjukt bra musik! (y)
Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag. Min dag började redan vid kvart över 7, när jag vaknade hemma hos Senna för att sedan klä på mig och åka hem till mig. Möttes av en superglad hund i hallen så det var bara att ta på honom kopplet och sen gå ut, så det fick bli en långrunda eftersom det var sånt fint väder!
Sen bar det av till skolan, och första lektionen var engelska b och där blev det att kolla film hela lektionen så det var helt okej! Efter det blev det en håla på en timme så då gick jag och Melan hem till henne och lagade lite mat, eftersom vi aldrig hinner äta på våran "riktiga" lunch, (gott som fan vare kan jag lova er!) sen cyklade vi ner till stan för att ha aerobic, men tyvärr så hade jag glömt mina kläder så jag fick bara kolla på idag. På tal om aerobic så ska vi ha vattenaeribic på fredag, spenande får se hur det går. Sen efter det så hade vi sista lektionen som var samhällskunskap. Och eftersom att vi har eget arbete (uppsats) så gick Melan och jag ner till biblan och satte oss där i en timme typ sen drog vi hem. Och då blev det en till långpromenad med vovven. När jag kom hem efter det så kastade jag mig i soffan och bara låg där, tills jag kände att ögonlocken bara blev tyngre och tyngre så då gick jag och "vilade" i 2 timmar (haha) sen kom älsklingen hem och väckte mig, då blev det ytligare en promenad med Mulle för att senare dra vidare hem till mannen i mitt liv!♥
Igår (söndag) så var jag ju i linköping med Senna eftersom att vi hade varit hos mamma och firat mig så här lite i efterhand med släkten på mammas sida, så var jag ju bara tvungen att åka till ikano och köpa kläder. Så jag fick med mig hem 2 linnen, 1 blått från gina och ett gult från hm, och så köpte jag även en ny bikini eftersom jag har växt ur alla mina andra, så det fick bli en typ marinblå virkad liten sak! :) haha och sen så köpte jag även ett par sommarskor också från hm.
På tal om ingenting förresten så har jag suttit typ hela kvällen och kollat på klänningar, eftersom min morbror och hans tjej ska gifta sig nu i Juni. Och jag har verkligen INGENTING att ha på mig, för i min garderob så hänger bara svarta och vita kort korta klänningar, och det är inte så mycket att ha på ett bröllop. Vill ju liksom inte att det ska se ut som jag ska på begravning och vill inte ha samma färg som bruden heller. Så jag får lite panik.... Måste även köpa ett par skor till det också, men jag får se hur det blir. Funderar på att köpa några av klänningarna här nedanför, men det enda problemet som är med dom klänningarna är att dom är från USA, och jag kommer få panik ifall den jag beställer hem inte passar.. Men hellre förstor eller förliten, för är den lite större så går det nästan alltid att fixa men det är ju lite svårare tvärtom..
Aja ska inte tråka ut er med mitt babblande mer nu, ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi!

Ttyl ;







Några utav dom iallafall! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback