mars eller maj?!

Haha, såg att jag hade skrivit 2: mars istället för maj som rubrik i förra inlägget!?! Haha, lever väl fortfarande i mars även fast sommaren är på gång! Gud så skönt :) och det har varit så sjukt fint väder idag också. Kom hem för en liten stund sen från stan där jag, Senna och Elinn var och åt massa god mat på Thai hoa. Just nu sitter jag och laddar ner massa filmer som jag och Elinn ska sätta oss och glo på så fort dom är klara. Och älsklingen sitter och nördar framför datorn som vanligt ;) haha. Har även gjort chokladpudding som står i kylen just nu, och även jordgubbar som väntar! (ååhh vilka tjockisar, haha) Hoppas ni har haft en underbar dag!

Ttyl ;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback