Orkar inte mer!!!

Nej nu får det fan vara slut på pluggande för idag! Har suttit inprincip hela dagen och bara rå pluggat, men jag har iallafall gjort klart 3 arbeten och 2 av dom är inskickade, och det 3:e ska jag lämna in på fredag. Så känner mig lite stolt faktiskt! :) För dom som känner mig vet att jag inte är en sån människa som kliver upp på morgonen och att det första jag gör är att sätta mig och plugga.. Haha, tvärtom!! Men imorse även fast jag inte mådde så bra (gick inte till skolan.) så pluggade jag iallafall så nu har jag checkat av samhällskunskapen, idrotten (ergonomi) , aerobicen (uppgift 1) och så har jag även gjort en till idrottsuppgift (fördjupning) men den blev klar i fredags. Känns så skönt att veta att man kommit en liten bit på vägen. Haha, nu ska jag inte tråka ut er med mitt snack om pluggande. Men ni vill ju veta vad jag gör om dagarna så det var de för idag iallafall! Hoppas ni har haft en bra dag!

Ttyl;




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback