Plugg plugg plugg och åter igen plugg

Halloj,
Jag har suttit största delen av att göra klart min idrotts fördjupningsuppg. om simning och är äntligen klar, så nu är det inskickat. Och kan styrka en sak från listan med plugg (som är enorm för övrigt.) Så just nu sitter jag bara i lugn och ro och kollar på scrubs som måste vara den bästa serien ever! :) Är ju ledig imorgon, men inte blir det sovmorgon för det, för imorgon så bär det av till Söderköping med tjejerna från HS för att tjocka oss lite på smultronstället! (längtar) Sen åker bilen vidare mot Norrköping för lite shopping och mera mys med tjejerna. Lägger upp bilder från dagen imorgon när jag kommer hem!
Ha en bra dag imorgon, för det ska jag!

Ttyl;




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback