11 november 2012

Sitter just nu på bussen påväg hem till min finaste efter en heldag i Gamleby! Vaknade vid 10, av att alarmet ringde och då var det bara att gå upp och klä på sig för att sedan ta bussen till stationen och sedan vidare mot bynn för lite födelsedagskalas för min underbara lilla syster! Kalaset var nere på bowlinghallen, och barnen spelade bowling och jag blev så sugen så jag slog ner några käglor jag också! XD
Spelade mot en lite kille på kanske 5 år, och han vann -.-' hahaha pojken blev glad iallafall och det är väl huvudsaken. Så iallafall så var vi där till klockan 16:00 efter det så bar det iväg hem till farmor för god mat. Och efter det så blev det att övningsköra lite med pappa, det där med dragläge är inte riktigt min grej... Men men det kommer väl det också så småningom.
Är helt slut i hela kroppen just nu, så när jag kommer hem till S så blir det att slänga sig på soffan och glo på tv'n för att sedan invänta sängen. För imorgon är det praktik på Brothers and Sisters/JC som gäller i 3 veckor framöver.
(Haha det blev ett väldigt långt inlägg, hade inte tänkt att det skulle bli så här långt! Aja hoppas jag inte tråkat ut er allt för mycket! :D )

Ttyl;




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback