12:30

Halloj,
Vaknade redan vid typ 04:30 idag, eftersom att jag sov hos älsklingen och han börjar jobba kvart över 5. Så fick det bli att jag också gick upp då, jag är ju inte tvungen men vill jag ha skjuts hem så är det bara att gå upp! :) Jag kan ju också ta bussen, men jag känner att jag måste stressa så mycket när jag tar den! Fråga mig inte varför haha!
Hittills i skolan så har jag bara haft Arbetsmiljö och säkerhet, vilket inte är det roligaste ämnet men men, och snart vid 13:00 så har jag försäljning och service. Sen tar jag helg!! :D så himla skönt, och nästa vecka så är det APU i 3 veckor. Och jag ska vara på JC/Brothers and sisters, tror det kommer bli riktigt roligt faktiskt!
Men ni får ha det bra så länge så höra vi sen!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback