19:17

Klockan är bara 19:17 och jag kan verkligen inte förklara hur tunga mina ögonlock är!! :( Enda sen vi kom hem från Turkiet så har jag varit helt slut i kroppen och i huvudet.. Sen så påverkar ju säkert årstiden en hel del också, men ändå! Får gå och köpa vitaminer och sånt så kanske jag blir piggare och får mer energi?! Någon som har något bra tips?
Imorgon så börjar jag inte förrän halv 1, och sen vid 2 så har jag möte, samt behandlingar som står på schemat! :) Sen efter det så blir det att möta upp M för att planera lite roligheter, men det är tyvärr hemligt så ni får reda på vad det är om cirka 2 veckor! :) Grymt kul ska det bli iallafall!!
Nej nu ska jag slå på tv'n och kolla om det finns något vettigt att se på och snart bege mig till sängen tror jag, skönt med sovmorgon så att jag får sova ut lita!
Får se om jag skriver innan jag går och lägger med annars hörs vi imorgon! :)

- bild 1: från idag, bild 2: Turkiet
Ttyl;




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback