19:e november 2011-2012

Måste ju säga grattis till min blogg som fyller 1 år idag! :D Haha, får väl lägga in lite extra inlägg idag än vad jag brukar gör då!
Hur som haver, så tänkte jag slänga in lite insperations outfit till julafton och nyår! Men det kommer nog mest bli för nyår för det är ju roligast att kolla på! (håller ni inte med mig?) Sen så slänger jag även in min outfit som jag tänkte att ha på nyårsafton, förresten vad hade ni tänkt att göra på nyår? Bara vara hemma och ta det lugnt med familjen? Äta middag med tjej/killkompisar? Krogen? Please tell me, tycker det är så kul att läsa såna saker!
Nu ska jag återgå till att göra collaget, så får ni se det när det blir klart!
 
Ttyl;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback