24:e novemeber 2012.

Halloj alla glada!
Har inte skrivit på några dagar nu, men jag har verkligen ingenting att skriva om :/
Så jag hade nog bara tråkat ut er ändå! Haha, har egentligen ingenting att skriva om nu heller men men..
På tal om ingenting så måste jag bara säga tack till alla underbara läsare som skriver såna gulliga kommentarer, alltid lika kul att läsa och svara på! Får be lite om ursäkt för att det kanske tar lite tid ibland innan jag svarar på kommentarerna men jag gör det så fort jag kan! Och ibland så syns dom inte heller på själva blogg.se appen så jag kan oftast inte se kommentarerna förrän jag sitter på en dator!
 
Hur som haver så ska jag inte tråka ut er mera, kommer slänga upp lite collage lite senare på olika outfits inspiration med lite gott och blandat tänkte!
 
Ttyl;


» ebba

Har du börjat tänka på nyårs klänningar än? Har problem med att välja eller helt enkelt bara vill ha inspiration? Kika då in på bloggen! Bjuder på en hel del paljett klänningar som är perfekta att bära i väntan inför det nya året! Kramis
http://ebs.blogg.se/2012/november/new-years-eve-fashion.html

2012-11-24 // 21:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback