28:e november 2012

Godmorgon på er!
Eller god och god vet jag inte, jag hade iallafall inte någon bra start på morgonen iallafall. Började med att när jag skulle gå och sätta mig på bussen så blev jag jätte yr och mådde jätte illa, men jag tänkte att det går väl säkert över så jag satte mig.. Men jag mådde bara mer och mer illa, och kände att jag behövde spy. Så jag tryckte på stoppknappen och gick av... Sen kan ni ju säkert räkna ut resten själva!
Så nu ligger jag här i sängen och tycker synd om mig själv! ;( Och lär väll ligga här resten av dagen, plus att älsklingen inte slutar förrän vid 21.00 ikväll!
Aja nu hade jag tänkt att vila en stund till! Hoppas ni mår bra och om inte så får ni krya på er!
Och eftersom att jag inte alls mår bra så vet jag inte hur uppdateringen kommer bli, men jag hoppas att den inte får lida!

Ttyl;




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback