7:e november 2012.

Hello på er!
Måste börja med att säga fy vad många av min vänner som fyller år i november?!? Haha min älskade fru fyllde hela 20 år igår, så grattis till henne!
Hur som haver så sitter jag just nu hemma hos älsklingen och ska plugga lite teori tänkte! Måste bli färdig med boken och hinna läsa den några gånger till, för på sportlovet så blir det antagligen att åka iväg en vecka och göra körkortet! Sen så om jag orkar och beroende på vad klockan är så tänkte jag även sätta mig med matteboken lite..
Kom hem från skolan för ungefär en timme sedan, och idag så har vi ju haft make up lektion hela dagen. Dagens tema var 50-talet, vi började med att lägga rullar på en docka och sen så började vi och sminka oss till lunch! Och efter det så tog vi ur rullarna på dockan och skulle då även fixa en 50-tals frisyr.
Haha så sjukt duktig jag är på att förklara känner jag! xD Haha Men ni förstår säkert vad jag menar!
Nej nu måste jag ta tag i mitt pluggande så jag kommer någon vart!

- Bjuder på dom typ 5 sista bilderna, dom är också från idag! När jag fick tid över så passade jag på att leka lite! :)
Ttyl;



» elinn

tack babe! :*

Svar: :* <3
Sanna Haraldsson Bäck

2012-11-07 // 21:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback