en del människor...

En del människor är ju bara så patetiska att det nästan är synd om dom! -.-'
Jag menar vilken normal människa lägger upp naken bilder på sig själv, eller vågade bilder på sig själv i bloggen bara för att få högre statistik? Kom igen tjejer, varför skriva "kolla in min blogg och du får se en snygg rump bild utan hjärtan som täcker det denna gång"?? Jag blir bara äcklad, och seriöst så skäms jag i dom lägena att vara tjej.. Och visst alla säger, att det inte är någon skillnad på bikini bilder och underklädsbilder. Och egentligen så är det väl inte sån stor skillnad, men jag tycker att underklädsbilder är mer... privat?
Även om man är stor eller liten bloggare, så är det alltid någon som läser den som tar åt sig på ett eller annat sätt. Och tänk er själva att tex en tjej på 12 år som går in på en sån blogg och tror att det är okej/bra/status höjande. Okej fine liksom det är säkert status höjande för stunden, men sen då? När bilderna sprids på internet, eller pedofiler som sitter och gör vad fan vet jag med dom... Nej usch, skulle verkligen aldriiiiig göra det! För när dom bilderna väl har kommit ut på internet så kan man aldrig ta bort dom igen, för tex man lägger upp bilder på sin blogg. Och så söker man på google på något som man har skrivit om i just det inlägget så hittar du bilderna där.. Visserligen så är det ju inte riktigt min ensak vad andra gör, utan det här är ju bara min åsikt och sen så finns det ju andra som tycker annorlunda.. Men jag tycker det rent ut sagt är patetiskt och ursäkta språket men horigt.. Men visst kan man stå för det i resten av sitt liv, och skiter i alla andra och vad folk använder bilderna till så jaa då är det väl bara att fortsätta att lägga ut dom!
Nej skulle aldrig falla mig in, har en lillasyster på 7 år som jag aldrig skulle vilja att hon gjorde så. Och jag har inte så många läsare på min blogg, men men...
Haha, och nej jag är inte svartsjuk på dom andras kroppar osv, ville bara få det sagt!
 
Ttyl;
 


TACK! äntligen någon som har lite vett i skallen ;)

Svar: Haha, eller hur! :)
Sanna Haraldsson Bäck

2012-11-24 // 19:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback