Food!!

Halloj,
Kom hem för någon timme sedan ungefär! Och har precis lagat mat, men tänkte slänga in ett inlägg här först!
Min dag har inte bestått av så mycket, utan har bara varit i skolan och haft möte. Och sen så drog jag och mamma och köpte en ny vinterjacka åt mig från VeroModa, riktigt snygg faktist och inte så jätte tjock heller. Behövde en jacka som var lite tunnare än min dunjacka. För jag har bara antingen mina sommar/vårjackor eller min dunjacka. Haha xD så det var nog dags! :) Nej nu ska jag slänga i mig lite mat, fick bli fisk och potatis med hollandäsås. (mums)
 
Jackan är som sagt från VeroModa och kostar 1000 kr, bilden är även lånad där ifrån! ----> LÄNK
 
 
Ttyl;
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback