Kända bloggare

 
Blir folk aldrig trött på skitsnack?! Jag förstår verkligen inte hur folk orkar med allt egentligen?
Och dom som sprider alla falska rykten om andra, har dom inget liv? Och varför skulle man vilja såra någon på det sättet?! Självklart är inte jag felfri, jag menar alla har väl spridit rykten i sitt liv. Men endel är ju bara patetiska..
Eller när folk klankar ner på andra?
Tex som Kissie och Dessie, båda två väldigt kända bloggare speciellt i Sverige. Och har en hel del förebilder! Minst 1 gång i veckan så klankar dom ner på varandra på ett eller annat sätt. Och den ena proviserar den andra osv osv.
Undra om dom mår bättre av såna saker? Kissie och Dessie är två helt olika personer, och man kan ju inte alltid dra samma strå hela tiden, men men.
Hur som haver, så har jag aldrig riktigt gillat Kissie. Eftersom att jag inte tyckte att hon var en sån bra förebild för tjejer som läser hennes blogg. Hon är i 20 års ålder och har redan gjort ett antal skönhetsoperationer, och visst trivs hon inte med hennes utseende så är det klart att hon får ändra på det om hon vill. Men frågan är hur andra tjejer ser på det?! Och hur dom tar det, eller vad dom tänker när dom kollar sig i spegel?
När Kissie var som värst, var när hon skrev i sin blogg hur en "normal" tjej ska se ut.. Typ spinkig och inte ha något kroppsfett på kroppen överhuvudtaget?? Förstår inte vad som är så snyggt med det?! Eller när hon skrev att det ändå hon åt om dagarna var barnmat osv? Visserligen så förstod man ju att hon åt mer om dagarna, men det skrev hon ju inte i bloggen! ( Eller aa man får väl hoppas att det var så iallafall..)
Och så tänker ni kanske nu, varför läser du hennes blogg om du inte tycker om henne och bara stör dig på henne?
Jo, jag har väl inget bättre för mig! Nej, men tycker det är kul att läsa hennes blogg iallafall.
 
Men nu på senaste tiden så har jag faktiskt börjat tycka mycket bättre om Kissie! Hon har "tagit tag i sitt liv, och blivit mer vuxen!" Hon har flyttat hemifrån, och tränar ordentligt. Och äter som hon ska? Jag menar nu har hon ju nästan blivit som en förebild? Eller iallafall bättre än var hon var innan. Tycker iallafall att hon börjar skärpa tills sig riktigt mycket. Och hejar verkligen på den tjejen nu och hoppas på att hon ska lyckas med sitt liv. För tror hon kan komma riktigt långt om hon bara vill. Men jag ska inte säga så mycket för jag är som sagt inte felfri jag heller.. Jag har inte tränat på år och dag tex, jag röker, visserligen så dricker jag kanske 1 gång per halvår. Så ingen är som sagt felfri och alla jag mer eller mindre misstag. Det här är mina tankar och åsikter och jag menar inget illa med det här utan bara att jag tycker att Kissie har bättrat sig så sjukt mycket, och önskar henne lycka till i framtiden!
 
Förresten om vi tar Kenza som ett ex också, så varför skriver dom aldrig elaka saker om henne i tidningar? Varför skriver dom bara såna saker om Kissie, Paow och Dessie? Där har man sig en funderare..
(Haha, blev rätt mycket om Kissie där känner jag!)
 
 
Nej nu ska jag kolla färdigt på serien som går på 6:an som jag helt har glömt bort namnet på! xD
Ha en fortsatt trevlig söndagskväll! :)
Ttyl;
 


» emmy

hell on wheels ;)

Svar: Haha, ja precis! :) Tack!
Sanna Haraldsson Bäck

2012-11-18 // 22:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback