Mannen i mitt liv!

Jag tror inte riktigt du förstår hur mycket jag älskar dig och hur fin och underbar du är! Och jag är så jävla glad att du är min och ingen annans, finare kille kommer jag aldrig att hitta. Du är omtänksam och sätter alla andras behöv före ditt eget, vilket alltid kanske inte är så bra. Men det är sån du är som person. Jag älskar när du ler och skrattar, och när du pussar på mig och säger hur mycket du älskar mig. Eller innan vi ska sova och du kryper tätt intill mig och håller om mig hårt och att jag känner dina andetag i nacken. Det finns hur mycket som helst att säga om dig, och skulle jag säga allt så skulle jag aldrig kunna sluta! Du är luften i mina lungor, det är du som får mitt hjärta att slå, och du är mannen i mitt liv!
Jag älskar dig!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback