Nyårs outfiter!

 
Hahah, men guuuud!! Jag tror att jag är lite väl beroende av svart?!?! Eller vad tror ni??
Haha, jaja you know what they say. When you go black, is no turning back! ;) heheh. Hur som haver så är det här mina favoriter och kommer klicka hem någon av dessa klänningar och skor! Har fått en liten fetich (stavning) för paljetter!! Men det är ju såå jävla snyggt. Ifall ni vill ha någon av skorna eller klänningarna så är allt från Nelly, och allting finns inne nu. Så det är bara att klicka in och kolla!
Vet att collagen inte är i den bästa kvaliten men jag körde allt i paint den här gången, för jag är så jävla trött just nu så jag orkar inte hålla på med något avancerat. Men men har iallafall hållt vad jag lovat och lagt upp det som jag tycker är snyggast till nyår i år! Förresten den bilden som är en buister och jeans skulle vara skit snyggt att ta på sig en svart eller mörk marinblå transparant skjorta till, annars kanske det blir lite naket?! Det är iallafall vad jag skulle ha gjort i så fall! Nej nu ska jag fortsätta spela lite poker, (ja jag är beroende spelar det varenda jävla dag, men dock så spelar jag inte mer riktiga pengar så det gör ju inte så mycket. Visserligen så blir man ju sur ändå när man förlorar! xD )
 
Ha en fortsatt trevlig måndagskväll allihopa! ♥
Ttyl;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback