Praktik.

Tänkte berätta lite kort om vad jag får göra på min praktik! Jag får göra snyggt och prydligt i affären (vika och plocka fram kläder), samt larma, och plocka upp varor som har kommit, styla skyltdockorna efter min egen smak, göra om i butiken lite (dsv, hänga om lite kläder osv.) göra julskyltning m.m. Det är faktiskt riktig kul där, fast det hade nog inte varit lika roligt om det inte hade varit just dom människorna som jobbar där! Dom är så otroligt snälla och så himla roliga att prata med, så jag tror att det gör mycket också! För butiksbiträde är nog inte riktigt min grej egentligen. 
Haha, kom på att jag helt och hållet har glömt bort att säga vart jag är! -.-' 
Jag är på Brothers and Sisters/ JC, eftersom dom 2 butikerna sitter ihop här i stan så får jag vara lite i båda! :) Och det är ju bra, för då finns det ju lite mera att göra också! 
 
Ttyl;


» Lina

Kul! Påminner om när jag jobbade på The Body Shop :)

2012-11-22 // 21:41:27

hej,skulle tycka att det var jätte kul om du kunde hjälpa mig att välja nyårskor, har beslutsångest!!! Kika in och lämna en kommentar, det skulle vara urgulligt!
kram

2012-11-22 // 21:57:58
» sara

åh jag längtar tills jag kan testa på det, hur gammal måste man vara?
kika gärna in på min blogg http://saralee.webblogg.se

Svar: Hur gammal måste man vara för vad? Att praktisera någonstan har oftast inte någon ålder! Utan det beror väl lite på vad dom i affären tycker osv, en del säger att man måste gå sista året på gymnasiet! En del tar bara emot dom som går på handelsprogrammet på gymnasiet! Och en del tar emot oavsett vad.Vad är det du längtar tills att du kan testa på?
OBS!! Bara för att du kanske praktiserar på brothers and sisters/ JC så är det inte säkert att du får göra samma saker som jag fick/får göra! Utan oftast när man är praktikant på såna ställen så får man bara städa, damma, plocka undan osv.

MVH Sanna
www.sannaemhb.blogg.se
Sanna Haraldsson Bäck

2012-11-23 // 13:52:42
» Julia

Verkar jättekul! Kika gärna in på min blogg :)

Svar: Det är grymt kul! :)
Sanna Haraldsson Bäck

2012-11-23 // 14:01:27

Ha en fin dag! Följ gärna mitt lilla liv i LA, just nu i New York ❤

Svar: Detsamma, kickar in lite senare! :)
Sanna Haraldsson Bäck

2012-11-23 // 16:35:56

Vill du göra ett bloglovinbyte med mig? :)

Svar: Jag har tyvärr inte lovin! :( Men annars hade jag jätter gärna gjort det! :)
Sanna Haraldsson Bäck

2012-11-23 // 16:50:55

Var gärna med i dagens blogg hos oss!:) Läs mer i detta inlägget!
http://viitillsammans.blogg.se/2012/november/dagens-blogg.html#comment

Svar: Kikar in lite senare! :)
Sanna Haraldsson Bäck

2012-11-23 // 17:43:28
» Frida

Låter skoj! Själv ska jag praoa på kirurgmottagningen på sjukhuset om två veckor :-)

Svar: Okej vad roligt! Du får återkomma och berätta hur det var efter du har varit där! :)Alltid lika kul att höra, tycker jag! :)
Sanna Haraldsson Bäck

2012-11-23 // 18:18:55
» Sofia

Allt bra med dig? :)

Svar: Jo allt är jätte bra med mig! Själv? :)
Sanna Haraldsson Bäck

2012-11-23 // 18:42:00

Hej där :)

Vad ska du hitta på för kul i helgen ? :)

Kram nathalie

Svar: Helloj!Jag ska inte göra något speciellt, utan bara vara hemma och ta det lugnt med min käraste pojkvän och mysa till det lite extra! Du då? :)
Sanna Haraldsson Bäck

2012-11-24 // 00:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback