21:e september

Hello people!!

Kände att det var dags att blogga igen eftersom att det var ett tag sen!
Har hänt både tråkigheter och roliga saker i mitt liv medans jag inte har bloggat.. Var tvungen att lämna bort min älskade Disa!! Och har även varit lite svårigheter med annat men som är mer privat som jag inte vill ta upp. Men men det börjar bli ljusare framåt så det är ju skönt iallafall! (y)
Har även bl.a. tagit en fika här om dagen med en kär vän, som bor i Linköping sen några år tillbaka. Och hade inte träffat henne nästan på ett år! Så det var skönt att prata av sig lite och kikade även lite i affärer. Sen här om veckan så träffade jag även Lina som jag inte heller träffat på ett bra tag! Vi satte oss på Morella nere i stan och tog oss varsin cider och pratade lite där också!
Annars har det inte hänt så mycket det rullar på mycket bra i skolan för mig för en gångs skull!
Och så kommer snart livets lyckligaste dag (9:e oktober). Kommer nog alltid vara den bästa dagen i mitt liv! ❤
Hur som haver så ska jag fortsätta att kolla på desperate housewifes nu!
Kram på er!! :)

Förresten så är det inte långt kvar nu tills jag och älsklingen åker utomlands heller!! (längtar!!!)

Ttyl;




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback