6:e september 2012.

I´m so sorry... Har varit urusel på att blogga, men som jag skrev i tidigare inlägg så har jag inte alls mått bra! Det har hänt så mycket i mitt privatliv som har fått mig att både må fysiskt och psykiskt dåligt.. Men nu börjar jag se ljuset klart och tydligt i slutet av tunneln som jag aldrig trodde skulle ta slut.. Men hur som haver, så har jag inte gjort så mycket det dom senaster månaderna, har fikat med Lina (hennes blogg hittar ni HÄÄR!!) Sen så har jag mestadels varit i skolan nu sen den började, och haft fullt upp där! Ett utav mina indval som jag valde i skolan var grön mat. Och så himla kul det är, inte för att jag är så mycket för vegitarisk mat men men.. Kanske skulle ha gått HR istället?! Haha. 
På våra makeup lektioner så har vi börjat med att göra sår, brännskador m.m och jag måste bara säga att det där med pilla med småsaker är nog inte min grej xD haha (noll tollerans!!) Men det är så sjukt roligt att det är inte sant, och effekterna är super coola! Och veckan innan det så sminkade vi oss gamla igen!
 
Igår hade jag en myskväll med min ängel, och det var inget annat än underbart! Kollade film och bara myste framför soffan, Älskar verkligen den killen!! ♥
Fick även ett sms från min mentor igår om att dagens lektioner var inställda, guuud så skönt med sovmorgon!! Eller inte eftersom jag hade en klipptid kl 08:30... Så det var ju bara att kliva upp som vanligt ändå... S U C K ! Men det gjorde inte så mycket, eftersom att det är härliga Caroline som klipper mig. Hon skulle starta en stylingblogg med hår och sånt i hennes projektarbete, så så fort hon har börjat med det så slänger jag in en länk..
Så nu sitter jag iallafall här i soffan och myser med vovvarna och är jättefin i håret! Så nu blir det att sätta på WD och glo på det tills älsklingen kommer hem till lunch!
 
Glömde nästan att säga att vecka 44 så åker jag och älsklingen till Turkiet!!! Så himla skönt, har inte varit utomlands sen 2008 så det är jag värd tycker jag!
 
Have a great day,
Ttyl;
 


 
 


» mamma

moffa

2012-09-06 // 22:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback