7:e september 2012.

Godmorgon på er!
Klev upp för en liten stund sen, vaknade vid 5 imorse och mådde piss.. Så ingen skola för mig idag, hur mår ni? Hoppas ni mår bra iallafall. Jag brukar oftast bli sjuk när hösten börjar komma...
Hur som helst, så ska jag snart klä på mig och sticka hem till mig snart! Och sen blir det att åka tillbaka igen. Vet inte vad denna fredag kommer att bestå av men, det blir nog att vara hemma hela dagen eftersom jag inte har varit super pigg.
Juste på tal om ingenting så var jag hos frissan igår och fixade till mig super slitna hår! Det behöveds ta en bit på topparna, och sen så lockade Caroline även håret! Och tro det eller i så sitter det mesta av lockarna kvar nu också, och mitt hår som brukar ligga som en slekad katt på huvudet efter bara någon timme men det har hållt sig skit bra juh! :)
Nej nu måsta jag klä på mig och hoppa på bussen,
 
Ttyl;
 
En bild från sist Caro klippte mig! (förra sommaren)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback