mitt andra hem♥

Så nu är jag framme i mitt andra hem hos hjärtat! Som inte ens är hemma än, men men han kommer nog snart han också!
Eftersom sommaren är slut nu och hösten börjar komma, så har jag tänkt att börja bli lite nyttig. Äta rätt och inte massa snabbmat hela tiden! Gå ut och gå och börja träna på gym, något som redan är bestämt är att jag ska gå mint 1 gång i veckan på aerobic i 10 veckor eller mindre beroende på hur många gånger i veckan jag kör! Så nu får det bli fit for faight! haha, tror ni jag kommer lyckas? Hoppas det iallafall, så från och med idag så blir det inget mer skräpmat osv. Visst att jag kommer unna mig något gott sådär ibland men inte så som jag har gjort på sista tiden iallafall!
Så just nu ska jag sätta upp ett ät och träningsschema! Kan visa er det sen, :)
Tränar ni? Vad tränar ni i så fall?
 
Ttyl;
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback