22:09

Hello,
det var ett tag sen nu!! Ber om ursäkt men jag har verkligen ingen lust att blogga just nu. (eller rättare sagt så har jag tappat all inspiration, känner inte att jag riktigt har så mycket att skriva om!) Plus att jag har så mycket stora grejer i skolan nu som tar upp nästan all tid och sen ska jag hinna vara med familj, pojkvänn och vänner utöver det!
Mitt projektarbete är snart klart iallafall det praktiska med fotografering/sminkningar osv så då kanske jag kan skriva om det sen och visa fotona! Men det kan jag ju inte göra förrän efter vernissagen som vi ska ha på fredag (22/3).
För er som inte vet vad en vernissage är så är det en fotouställning med bilder på våra stylingar inom kläder, make up och hår! :)
 
Ni får gärna säga till om ni vill att jag ska skriva om något speciellt osv?!
Skulle hjälpa mig ganska mycket, för just nu så känns det inte riktigt som att jag kommer börja blogga igen om jag inte hittar något att skriva om! :(
 
Så skriv massa kommentarer här nedanför med tips och råd!
 
Ttyl?!?
 
 
GET ME...


» Hanna

fin blogg :)
kika gärna in på min blogg där det bland annat finns rabattkod till den som är intresserad av löshår!

2013-03-21 // 08:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback