23:e mars 2013

Vaknade vid 09.00 ungefär av att min lillasyster säger att hon är hungrig och vill ha frukost! (Ska ha henne här tills imorgon.) Så då var det bara att kliva upp, det fick bli gröt och mackor till frukost idag. Och nu så ska jag snart börja med maten. Alicia har bestämt att hon vill ha chili con carne så det får det bli! :) Allt för min lilla ängel.
Efter frukosten imorse så åkte vi till klätterhallen men kunde tyvärr inte klättra för dom hade tävling där idag, lite synd men får göra det någon annan dag istället! Så nu har vi precis kommit hem och ligger och slöar lite på soffan!

Vet att jag lovat er att skriva lite om vernissagen och visa bilderna och även bilder vi tog från igår kväll! Men det får bli lite senare efter maten sen! :)
Ha det bra så länge och njut av dagen, riktigt fint väder ute idag och jag hoppas våran verkligen är påväg nu!!

Ttyl;




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback