06:58

Godmorgon världen! :) haha
Pissväder som vanligt ute, men det är ju den svenska sommaren så vi är ju vana. För mig gör det inte så mycket om det regnar största delen av sommaren eftersom att jag ska jobba. Bara det är fint väder när jag är ledig! :)
Eftersom att det är onsdag idag så betyder det att jag är ledig från skolan, vilket jag är varje onsdag!!! (As skönt!)
Så min dag kommer bestå av att tvätta kläder och städa min ostädade lägenhet! Bara massa tråkigheter, men nu innan jag börjar med det så tänkte jag gå ut och gå en långpromenad med Mullemupp! Hoppas bara inte det börja spöregna, det gör ingenting om det duggar lite men sån tur har man väl inte! Nej nu ska jag klä på mig och sticka iväg!
En Cypern bild får liva upp bloggen idag så kan man kolla på den istället för att titta ut!


Ttyl;




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback