Godmorgon

Blev inte så mycket bloggande igår. Men jag var helt slut i hela kroppen så jag orkade verkligen inte! Är så himla trött idag så ögonen står typ i kors, men ska försöka att slänga in några inlägg under dagen iallafall!
På lördag så är det balen så den ska jag gå på och sen är det bara 4 veckor ungefär sen tar jag studenten! Fyfan vilken känsla! Kan knappt själv förstå det, och vad fan ska jag göra efterskolan? Börja plugga med en gång? Börja jobba?
Det är svårt som fan, för det enda i mitt liv som ALLTID har varit en rutin är just skolan. Och hur mycket man än hatar det så känns det hur konstigt som helst nu att man inte kan gå dit längre!

Nej nu måste jag klä på mig och gå ut till bilen! Ha en bra måndag,

Ttyl;




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback