Känslan

Känslan som sprider sig i hela kroppen när man får ett telefonsamtal och dom säger att man fick sommarjobbet!
Idag när jag var i skolan så ringde dom från äldreomsorgen i Gamleby där jag sökt sommarjobb och sa att jag skulle få vara där i sommar! Och jag skakade som ett löv i hela kroppen. Jag vet att det kanske inte är världens roligaste jobb, men jag har så sjukt dålig ekonomi just nu så jag bryr mig verkligen inte vart jag jobbar bara att jag får jobba!! Hade jag inte fått detta sommarjobb så hade jag varit tvungen att säga upp min lägenhet och flytta! Och det vill jag verkligen inte, så det var verkligen som en sten som släppte från bröstet när dom ringde idag.
Så det har verkligen varit ett leende på mina läppar hela dagen, och det finns ingen som kan ändra på det. Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag.

Sorry för att jag inte har bloggat så mycket idag heller, men skolan tar upp mesta delen av min tid just nu eftersom att det bara är några veckor kvar och sen tar jag ju studenten! :)
Så jag hoppas att ni håller ut tills dess!

Tyckte bilderna passade in rätt bra eftersom att jag ska jobba inom vården med äldre! Sminkade detta förra våren.
Ttyl;




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback