Makeup tips

Tänkte slänga upp några produkttips som jag tycker är bra inom smink och som jag själv använder och alltid ligger i min sminkväska! :)

1. Maxfactor - Smooth effect foundation
2. Lancome - Teint idole ultra nr 10 foundation
3. YSL - Matt touch, oil free primer
4. Beautiful skin No7 - day + night cream
5. Dior - Blazing red nr 638
6. Maybelline new york - the colo ssal volum Express mascara
7. YSL - concealer nr 1
8. Viva la diva - ögonbrynspenna ljusbrun
9. H&M - ögonbrynspenna light brown
10. Isadora - eye shadow palette (brun nyans)
11. H&M - eye shadow, svarta nyanser
12. H&M - summer bronzing
13. Collistar - supergloss, mou pastello nr 6

Här har ni några av mina favoriter, och dom 2 bästa produkterna som jag använder dagligen och sliter med hälsan är Maybelline new york - the colo ssal volum Express mascara och Viva la diva - ögonbrynspenna ljusbrun.
Vilken/vilka är era favoriter?

Jag ber om ursäkt för att alla mina produkter ser jätte äckliga ut just nu, men min pennvässare hade gått sönder i min sminkväska :( och har inte hunnit att tvätta rent allt än!

Ttyl;




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback