Tisdagen den 21:e maj

Hello,
Vaknade nyss på soffan av att jag var tvungen att gå på toaletten! Somnade framför teven förut och nu sitter jag här och vet inte riktigt om jag ska vara uppe en stund eller gå och lägga mig igen fast i sängen. Älsklingen ligger också på soffan och sover, fast när jag somnade så satt han vid datorn :)
Min dag har bara bestått av skolan och inget annat typ. Jag började vid 08:20 med makeup och sedan så slutade jag inte dagen förrän vid klockan 16:00 idag! På makeup lektionen skulle vi göra en sotning och hela sminkningen skulle vara klar på en halvtimme. Annars klarade man det inte, jag hade några minuter kvar när jag var klar och det kändes riktigt skönt! :) Så det är även dagens makeup idag.
Vädret har varit så jävla tråkigt hela dagen bara spöregn och molnigt hela tiden!
Nej nu ska jag se om jag kan väcka älsklingen! Ha en bra fortsatt tisdag hörrni!

Ttyl;




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback