9:e Oktober 2013 ♥

Idag är det 2 år sen min älsklingen och jag blev tillsammans.♥ Och det har varit 2 underbara år, och många mer hoppas jag det blir! Dagen har bestått av att jag vaknade av att jag ville typ ta livet av varenda jävla byggare som håller på att borra i lägenheten bredvid... Vid kl 16 ungefär så åkte älsklingen och jag ner till thai hoa där han bjöd mig på middag, sedan tog vi en sväng på stan och bara promenerade lite. Nu sitter vi hemma i soffan och degar och ska snart mysa till det med lite film mys! Fy satan vad jag älskar min ängel, han är mer än guld värd kan jag lova er, honom låter jag inte komma undan! ;) haha.
Och för min älskade pappa! ♥
 
Var i Linköping i onsdags med sambon, och låt mig säga att det vart en jävla dyr resa! Men han och jag fick i alla fall varsin ny vinterjacka. Köpte även 2 par skor, 2 par byxor och 2 tröjor. Men det kan jag visa imorgon, hoppas ni har haft en bra onsdag allihopa.
 
Ttyl;
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback