At work!

Hello! 
Jobbar delad tur idag (07:30-12:30, 16:00-21:00) därav dålig uppdatering! Men nu när jag gick på mina timmar så tog jag en sväng hem till Jessica och snackade lite skit med henne och drack kaffe. Måste ju säga att hon har världens gulligaste barn iallafall, så när jag kommer hem så ska jag tjata på sambon om att skaffa barn! ;) 
Haha nej skämt åsido.. Det tar iallafall ett par år till innan jag skaffar barn, har tänkt att ha fast jobb och ekonomi innan jag skaffar barn så jag vet att jag kan ge dom allt dom behöver! 
Hur ser era barntankar ut? Eller ni kanske redan har barn? Eller ska få snart? Berätta gärna! :) tycker det är så roligt med barn, och många runt omkring mig får barn just nu! 
Nej nu ska jag ta en cigg och sen börja jobba igen! Vi hörs ikväll när jag kommer hem! :) 

Ttyl; 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback