Fredagsmys

Hej alla glada! 
Någon som har missat att det är fredag idag? :) Inte jag iallafall, fredagsmyset är på hög nivå med bästa vännen Carro! Vi kollar på filmen Dumma mig skönaste filmen ever! Och efter den blir det Dumma mig 2, jag har redan sett 1:an men Carro hade inte det så blev att kolla den igen för hennes skull! Och vad gör man inte för en vän haha! ;) 
Hur ser erat fredagsmys ut? 
Min älskling jobbar natt så denna fredag fick det bli utan honom. Lite trist men men. 
På tal om ingenting så kommer min crosstrainer hem imorgon :)) och då blir det att hårdtränar varje dag! Så man blir lite fit!
Ha en fortsatt trevlig fredagskväll så hörs vi imorgon!

Ttyl;






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback