Godmorgon Sverige!

Har ni sovit gott? Det har jag gjort iallafall enda tills dom började börja i lägenheten bredvid... Nu ligger jag i sängen och myser med min älskade sambo. Vaknade för några timmar sen, och då var jag ute på en promenad med Mulle. Det är riktigt fint väder ute idag förresten! Haha, men hur som helst så hade inte Senna gått upp när jag kom tillbaka så då fick han frukost på sängen och så kröp jag ner en stund igen! 
Får se vad man ska göra med denna dag då? Några förslag? 
Om en liten stund ska jag nog ta mig en långpromenad och bara njuta av det fina vädret med Mulle, får se om Senna vill följa med men det tror jag inte. Han är så lat! :) Men jag älskar honom ändå! ❤️





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback